۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

روانشناسی زباله ها!

زباله ها!
من باز در گیر یک زباله شدم!
برای اینکه یه فرقی با هر زباله ای بکنه باید اعتراف کنم باید بگم در طی 10-15 رابطه ای که در طی عمرم داشتم 2 بار طرف مقابل زباله بوده یکی دو بار هر دو و بقیه خودم!!
وقتی شب رفتم توی رختخواب با خودم گفتم خدایا چرا من فقط از زباله ها خوشم می یاد!
قضیه اینه که زباله ها واقعا" جذابن! زباله ها دلبری بلدن!
و به عنوان بهترین مثال جا داره به این جمله اشاره کنم: " واااای این چیه؟! چه داغه؟!" خب اون چیز دقیقا" همون چیزه! چیز من!
زباله ها اینجورین! تمام وقتشون صرف دلبری میشه!کنکاش روح!
من هم زباله بودم!
واسه خیلی ها! دلبری کردم و روح طرف رو با مته محبت کاویدم بی آنکه برام مهم باشه این سوراخ وقتی من برم چه جور قراره پر بشه! خوب زباله یعنی همین دیگه!
خب بذارید اول کمی از زباله ها بیشتر بگم:
یه زباله جذابه پس هر وقت احساس کردید دلتون داره می لرزه کمی تردید کنید!
یه زباله باهوشه و خیلی راحت قلب شما رو مثل خرگوش تو سوراخ گیر می اندازه پس خارج از محوطه دم در بازی کنید!
یه زباله خوب گوش نمیده! چ.ن پی یه رابطه جدی نیست! اون فقط اومده شکار! پس به سوسکا و موشا(خاطرات ریز و درشت شما) اهمیتی نمی ده و اون لحظه ای که دارید مثلا" از بهترین خاطره کودکی تون می گید اون کمر شما رو نوازش می کنه !
یه زباله لگد می زنه! یه زباله به روح شما لگد می زنه! در واقع اون از رسوندن آزار ابایی می بره! روح رو این قدر می کوبه تا یه سوراخی به درون وا کنه! اون دقیقا" همون کسیه که به قول گابریل گارسیا مارکز گریه شما براش اهمیتی نداره!
یه زباله.....خیلی خصوصیت داره! اما بهترین راه شناختنش اینه که بدونی در عین حال که مطمئنی اونی که می خوای نیست داری بهش وابسته می شی!
خب حالا باید با یه زباله چه کرد؟
خب توی جامعه امروز سخت میشه یکی رو گیر اورد چه دختر باشی و چه پسر اما توصیه من اینه که عمیقا" از یه زباله دوری کنین! ولی اگه به فرض محال خواستید این بازی رو انجام بدید سعی کنید کنترل شده و زمان دار باشه وگرنه خب دهنتون صافه!
1) زباله باشید: یه بازی قواعدی داره شما باید خیلی ساده رفتار طرف رو بفهمید و مقبله به مثل کنید اگه دنبال تغییر ذات انسانها و کشف خوبی درو این شر و ورا هستید توی این بازی چپ می کنید! پس بدونید دارید چی کار می کنید! و خب نقشتون رو ایفا کنید نیازی نیست دروغ و لاف تو کار بیارید بلکه خیلی راحت نقشتون رو بازی کنید و خارج از چارچوب نقش راحت و ریلکس باشید!
2) قوی باشید: توی این بازی باید خوب باشید پس اگه مردید مرتب و قوی و باهوش و اگه زنید زیبا و آراسته و پر عشوه باشید! باشید!
......
بقیش هم حال ندارم بنویسم!خودتون اوسایید بابا من هرچی بگم ترستون بیشتر میشه!
با آدمای گه مثه خودشون برخورد کنید!رحم نکنید چون هیچکی غیر ا خدا بهتون رحم نمی کنه و خدا هم وجود نداره!

۸ نظر:

mutineer گفت...

به تنگ اومدیم از این همه بازی کردن....
به تنگ ... می فهمی؟!

yahda گفت...

آقا فیض بردیم!
خصوصن مرسی که روشنمون کردید با آدمای گ.ه باید مثل خودشون برخورد کرد!

آشوبگر گفت...

زباله... اسمای دیگه شو شنیده بودم! اما این جدید و نو بود!
یه نکته ی اخلاقی داشت این پستت. اونم اینکه با هرکی اگه مثل خودش رفتار کنی گرفتار نمی شی. قبوله این حرفت!

ناشناس گفت...

فک کنم منم زباله ام
اصن همه زباله ان. غیر زباله نداریم

با آدمای گه مثه خودشون برخورد کنید
خیلی دوس دارم این کارو بکنم

آرش گفت...

نا شناس من بودم

م. غریبه گفت...

آقا یه کلاس زباله شناسی بذار! خیلی خوب تشریح کردی!

ساقی گفت...

درود جنگلی جان
هرچی سعی میکردم واست کامنت بذارم نمیشد که نمیشد.تا عاقبت امروز موفق شدم!
خوبی؟

نی ناش ناش گفت...

هرزباله ای روزی یک چیزی بوده که زباله نبوده بعد یک اتفاقهایی روش افتاده یا وقتش تموم شده و ازنظرتوشده زباله
توهررابطه ای که قرارباشه ازاولش این فکر توسرحداقل یکی از دوطرف باشه یا خاطره یا آدماش یا مکانش میشه زباله
اصلاهررابطه ای که آخرش آخرداشته باشه میشه زباله
قلبم شکسته نه ازتوازخودم چون پیشقدم درشروع رابطه ای شدم که حدس میزدم بشه زباله چرا؟چون حدس میزدم
ولی میشه یک زباله دونی توذهنت راه بندازی زباله هات رو بزاری توش ولی من دوست ندارم اسم زباله رو دوست دارم بهش بگم عشق دونی تو خیلی بی رحمی که همچین اسمی میزاری روش