۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

ستاره


جدیدا" تازیانه ام را گم کرده ام!
و وقتی به سراغ دختری می روم و تنش را پر ز زخم تازیانه ها می بینم بیشتر به فکر مرهمم!
اما الان فکر می کنم اون تازیانه یه نیازه!
یه نیازی که در تن پر زخم حتی بیشتره!
و من گاهی دلم نمیاد!
می گم شاید این همون ستاره ای باشه که شب بی اون نوری نداره!
و بغض می کنم از تفاوت با اندیشه های پرت و پلا و شکسنه ام
چهار زانو روی زمین حیران می گردم و تکه تکه هایش را با اشک می چسبانم!
قالب ها و لباس رنگین کمانی که بر قامت دخترکی زار می زند را از تنش در می آورم!
نمی خواهمت!
برو!
من تازیانه ندارم!
با یه نفر بیرون بودم دیشب!
سر چی بود نمی دونم اما برگشت گفت: تو معلومه از اون آدمهایی هستی که همه رو مسخره می کنی!
گفتم بابا تو منو مگه چند بار دیدی؟
در برخورد با کی دیدی؟
گفت: معلومه دیگه! حسم این رو میگه!
این به کنار!
اون روز می بینم داداشم داره با رفیقش حرف می زنه!
....کجایی؟ باش، الان میام اونجا!
میگم: بنده خدا روبگو بیاد خونه خب!
گفت: سینا از تو خوشش نمیاد!
-سینا کیه دیگه!؟!
:دوستمه!همین که باش حرف می زدم!
-مگه من رو میشناسه؟ من که تا حالا ندیدمش!
: نه میگه تو از اون آدمهایی هستی که همه رو مسخره می کنن!
!!!!!!!!!!!!!!!!!

۴ نظر:

یهدا گفت...

انگار منم از شما خوشم نمیاد!
بهت میخوره از اونهایی باشی که همه رو مسخره می کنی!
البته خوب من اصلا نمی شناسمت، چون اولین باره یا شایدم دومین بار که پستهات و می خونم!!!!!!!!!!!!!!!!

دنیا اینجوریه دیگه جنگلی جان

ساقي گفت...

كي از تو خوشش نمياد جنگلي؟
ما زندگي ميكنيم واسه خودمون نه واسه اينكه كسي خوشش بياد يا نياد... بي خيال دنيا و آدماش! خودتو عشقه!

MAT گفت...

برادر جامعه ما سکس محوره !! دنیا هم اصلا این طور نیس ....از پستت صدای ناله یه مرد با کلی احساسات سرکوب شده میاد ...
yOU JUST WANNA FEEL lIFE aND rEAL lOVE!!

نی ناش ناش گفت...

وقتی صدای اعتراض تو به دنیاو آدماش این جوری تووبلاگت میشنوم دوست دارم بیام حال همشونو بگیرم دلم میگیره میدونم اذیتت میکنن خواسته یا ناخواسته بلاخره اذیتت میکنن.عزیزدلم آدمها اینجورین آخرش همینن توقع نداشته باش همه مثل خودت درکشون اززندگی این همه حساس باشه.بعضی ها انقدربه خودشون بی اعتمادند که مسخره کردن که انصافا باعث پیشرفت آدمم میشه ندید میگیرن .ولشون کن انقدربراشون وقت نزار بیخیالی طی کن
مطمئن باش یکی هست که حرفات براش ارزشمنده چون از قلبت میاد واون دیوونش کرده .عاشق مهربونیتم عزیزدلم