۱۳۸۸ آذر ۲۸, شنبه

یک سوال

این عکس رو در بالاترین دیدم!
با این عنوان که آیا این آدم از نظر روانی سالمه؟
جواب من حقیقتا" نه است!
ولی باز یاد محسن زرین کمر، شیر مرد جنبش دانشجویی می افتم که دلیرانه پشت تریبون جلوی لاریجانی رفت و با بیان بی اعتقادی به نمایندگی اعضای مجلسی که اون رییسشه از این حیوان ابراز انزجار کرد...و در آخرین حرفی که قبل از پایین کشیدنش زد گفت که حتی از قیافه اش هم خوشم نمی آید!
دلم تنگه دایی محسن کجایی؟ صدات هنوز تو گوشم می پیچه!
پ.ن:این اولین پانویس این یک سالیه که بلاگ بازی کردم! دلم هوای محسن رو کرد فهمیدم در بازداشت اطلاعات شیرازه! دایی محسن به دیوارها می گم از طرف من بغلت کنن! شبا با کاظم رضایی با هم " عطر خوش زن قدغن" رو بخونید! نه!نه! "لالا لالا گل لاله "رو بخونید! منم اینجا می خونم! ببخشید که پیشتون نیستم....ببخشید... بخونید با من...

لالا لالا دیگه بسه گل لاله
بهار سرخ امسال مثل هر ساله
هنورم تیر و ترکش قلبو میشناسه
هنوز شب زیر سرب و چکمه ویرانه
نخواب آروم گل بی خار و بی کینه
نمی بینی نشسته گوله تو سینه
آخه بارون که نیست رگبار باروته
سزای عاشق های خوب ما اینه
نترس از گوله دشمن گل لادن
که پوست شیره پوست سرزمین من
اجاق گرم سرمای شب سنگر
دلیل تا سپیده رفتن و رفتن
نخواب آروم گل بادوم نا باور
گل دل نازک خسته گل پرپر
نگو باد ولایت پرپرت کرده
دلاور قد کشیدن رو بگیر از سر
دوباره قد بکش تا اوج فواره
نگو این ابر بی بارون نمیزاره
مثل یار دلاور نشکن از دشمن
ببین سر میشکنه تا وقتی سر داره
نذاشتن هم صدایی رو بلد باشیم
نذاشتن حتی با هم دیگه بد باشیم
نگو رفت تا هزار آفتاب هزار مهتاب
نگو دوتا دوباره بپریم از خواب
بخوان با من نترس از گوله ی دشمن
بیا بیرون بیا بیرون ازاین مرداب
نگو تقوای ما تسلیم و ایثاره
نگو تقدیر ما صد تا گره داره
به پیغام کلاغهای سیاه شک کن
که شب جز تیرگی چیزی نمی یاره
نخواب وقتی که هم بغضت به زنجیره
نخواب وقتی که خون از شب سرازیره
بخون وقتی که خوندن معصیت داره
بخون با من بیا تا من نگو دیره
سکوت شیشه های شب غمی داره
ولی خشم تو مشت محکمی داره
عزیز جمعه های عشق و آزادی
کلاغ پر بازی با تو عالمی داره
بخواب ای حسرت سفره گل گندم
نباش تو دالون های قصه سر در گم
نخواب رو بالش پرهای پروانه
که فریاد تو رو کم دارم این مردم
لالا لالا دیگه بسته گل لاله !


۱۱ نظر:

زنبور عسل گفت...

آیا این آدم به لحاظ روانی سالم است؟ چه سوال سادده ای.... خیلی عقبی داداش. این سوال پنج سال پیش است. سوال امروز اینست که اصلا این موجود انسان است؟اگر انسان نیست آیا حیوان است؟ اگر حیوان نیست پس چیه؟ و جوابی که هنوز کسی بدان دست نیافته است.
بعد میگن گیج و محوید. خوب وقتی حاکمان کشور موجودیتشان برای کسی مشخص نباشد چه انتظاری از ما دارید؟ D:

م.غریبه گفت...

جنگلی عزیز ممنون از حضورت! چند تا از مطالبت رو خوندم و برام جالب بود! با اجازت لینکت میکنم!

م.غریبه گفت...

جنگلی عزیز ممنون از حضورت! چند تا از مطالبت رو خوندم و برام جالب بود! با اجازت لینکت میکنم!

MAT گفت...

حالا اصلا مهم نیست که سالم باشه یا نباشه ! مهم اینه که چجوری حکومت کنه !
تو هم چقدر iQ بالاست ! !! چش نخوری

مازیار گفت...

کدوم آدمو میگی ...؟!
در عکس فوق آدمی نمیبینم ... شرمنده ! یه موجود عجیبیه ...
راستی اون فیلم رو دیده بودم ولی پسرر رو نمی شناختمش ... درود به شرفش ...
این شعر رو هم من خیلی عاشقشم.

ترانه گفت...

سلام
جدی خوب پس من دعا می کنم برات که یک روزی با دوست دخترت بگیرنت .ناراحت نباشی چی که ریخته دختر دم بخت .

راستش این عکسی که تو هم گفتی ما اصا نمی تونیم ببینیمش یعنی باز نمی شه فکر کنم فیلتر باشه .

D.A.R.K.M.I.N.D گفت...

سلام
من بهش میگم Fu*ker! چون فقط هر روز با ملت داره اینکارو می کنه !

دوس دارم یک سوزن دستم باشه که سرش 1200 ولت برق باشه ، اینم به صندلی بسته شده باشه و ...

smile گفت...

ِچه احساسی بود
دست خدا بر سر ما
خامنه ای رهبر ما

noah گفت...

هز به قدر نیکوتین بردم از وبلاگت .

به جز جنگلی ، " هیپی هم هرگز

نمیمیرد"

با بعضی پستات در حد بمب اتم حال کردم.

ساقی گفت...

درود جنگلی!
واااااای خدا خیرت بده! این چه عکسیه گذاشتی آخه؟! شب خوابم نمیبره!!

منم عاشق این آهنگم...باهات میخونم...به امید رهایی تمام آزادیخواهان دربند...

باران گفت...

دم آقای زرین کمر گرم... ما هم همصدا می خوانیم با شما...