۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

گاوکشی!



حمال! واس چی وبلاگمو فیلتر کردی؟ اصلا" مهم نیست! اینجا من می تونم 20 تا بلاگ داشته باشم!

دیدی که هیچ غلطی نمی تونی بکنی! مثل آمریکا که هیچ غلطی نمی تونه بکنه! آخه هرزه پدر تو وبلاگ من رو بستی من مکاتبه کنم حالا؟ با کی با ننت؟ اصلا" تو چرا قبلش با من مکاتبه نکردی! اگه واسه خاطر یه پست بود با هم صلاح می یومدیم! اصلا" قسمت نظرات واس چیه! بگو من با این حال نمی کنم! بدیه دین و خدا همینه! خودش رو نمی بینی ولی تا دلت بخواد سینه چاک داره! بهد تو بگو نه خود خدا مهربونه این ما بنده هاشیم ....

بخواب بابا لحاف یخ کرد! همینه دیگه! آقا یکی نیست به این فیلتر فروشا بگه اصلا" حال نمی کنی نخون! 500000 سایت به 50 زبان دارن آقا و رییس جمهور و امام و پیغمبرتون رو مسخره می کنن! اونوقت تو زورت به همین نیمچه بلاگ من رسیده! برو اونا رو فیلتر کن! هک کن! آهان! پس مشکل این نیست! ایرانیا نباید بخونن!

ایناها! اینه مشکل دین! با آی کیو ملخ هم میشه n تا تناقض تو دین پیدا کرد! خوب شیخ ما که آفرین بر نظر پاک خطا پوشت باد اقلا" نگو ما بهترین دین و مذهب و آیین و کوفت و زهر ماریم! اصلا" تو رفیق شیعه ی نماز خون سکولار! یه سوال؟ ما که تو این مملکت از همه لحاظ از کل دنیا عقبیم چرا فک می کنی تو مذهب و آیین از همه جلوتریم؟ یعنی ما توی این زمینه شانس داشتیم که نزدیک عربها بودیم و با بهترین آیین دهن مملکتمون رو صاف کردن! و پدرانمون رو ذبح شرعی کردن و مادرانمون رو صیغه ی 1500 ساله؟ من عقده ای من پر بغض! من بچه! من نابخرد! من پست! بگذار رشته کلام به دست م.امید بسپارم:

...دلم سوزد، سری چون در گریبان ِ غمی بینم

برای هر دلی ، جوش و جلای دیگری دارم

چو بینم موج ِ خون و خشم ِ دلها ، می بَرَم از یاد

که در خون غرقه ، خود خشم آشنای دیگری داری

چرا ؟ یا چون نباید گفت ؟ گویم ، هر چه باداباد!

که من در کارها چون و چرای دیگری دارم

به جان بیزار ازین عقل ِ زبونم ، ای جنون، گُل کن

که سودا و سَرِ زنجیرهای دیگری دارم

بهایی نیست پیش ِ من نه آن مُس را نه این بَه را

که من با نقد ِ مَزدُشتَم، بهای دیگری دارم

دروغ است آن خبرهایی که در گوش تو خواندستند

حقیقت را خبر از مبتدای دیگری دارم

خدای ساده لوحان را نماز و روزه بفریبد

ولیکن من برای خود ، خدای دیگری دارم

ریا و رشوه نفریبد ، اهورای مرا ، آری

خدای زیرک بی اعتنای ِ دیگری دارم

بسی دیدم " ظلمنا " خوی ِ مسکین " ربنا" گویان

من اما با اهورایم ، دعای دیگری دارم

ز "قانون" عرب درمان مجو ، دریاب اشاراتم

نجات ِ قوم خود را من " شفای " دیگری دارم

بَرَد تا ساحل ِ مقصودت ، از این سهمگین غرقاب

که حیران کشتیت را ناخدای دیگری دارم

ز خاک ِ تیره برخیزی ، همه کارت شود چون زر

من از بهر ِ وجودت کیمیای دیگری دارم

تملک شأن ِ انسان وَز نجابت نیست ، بینا شو

بیا کز بهر چشمت توتیای دیگری دارم

همه عالم به زیر خیمه ای ، بر سفره ای ، با هم

جز این هم بهر جان تو غذای ِ دیگری دارم

محبت برترین آئین ، رضا عقد است در پیوند

من این پیمان ز پیر ِ پارسای دیگری دارم .....

۹ نظر:

حزب خر گفت...

درود...

D.A.R.K.M..I.N.D گفت...

سلام جنگلی بی همه چیز

می خوام تو این نظر از طرف خودم به اون کسایی که فیلتر کردن یه سری چیز بگم :

شما چیزی نیستید جز یه سری ***** ننه ی
king of all madada fakka gey lords

و بعد اینکه بگم شرمنده وافعا نه وقت دارم ، نه حضور ، نه حس ، نه حال ، نه پول ، نه اینترنت ، نه مغز ، نه فکر ، نه دوست ، نه رفیق ، نه دین ، نه عقیده ، نه وطن ، نه عشق .....

فلن هیچ چی ندارم که بخوام چیزی بگم ازش ....

ترانه گفت...

اخه اگر ملت چیزی ...
ببین یک چیز می گم بعدا پشیمون می شم ...
به هر حال خوشحالم خودت امدی
بابا معروف
فیلتر شده
حکومت دور بزن

فعلا

زنبور قرمز گفت...

آره جنگلی جون راست می گی، قبلا بهتر و پر کارتر بودیم، نمی دونم یه جوری بعد از انتخابات خورد توی ذوقمون، کلا انرژیمون تحلیل رفت، آره می دونم که الان تازه موقع حرف زدنه، نه سکوت
احتمالا خودت هم داری فوق می خونی، می دونی که چقدر وقت آدم و می گیره، فکرش را بکن سه روز بری کار، 2 روز بری دانشگاه، دیگه چی واسه آدم و ذهنش می مونه، تو هم برق بودی؟
خلاصه انتقادت و ایرادت کاملا وارده

مازیار گفت...

درود به جنگلی ...
در مورد اون سی باکث ...
کاری نداره ... اون پایین بزن Get a cbox ، و بعد طبق دستورالعمل سایتی که واردش میشی پیش برو ... آخرش یک کد html بهت میده . بعد باید در وبلاگت یه ابزار برای کد java/html اضافه کنی و کدی رو که اون سایته داده بود در این ابزار کپی کنی ... خودش خیلی راحت تر از این چیزیه که من توضیح دادم !

MAT گفت...

من معذرت میخوام که نتونستی نظر بدی !! نظر مازیار هم پاک شده ! قضیه یه خورده مشکوک میزنه ! persianblog هم بعله!

ناشناس گفت...

می خوای سخت نگیری؟؟؟؟؟
حداقل راه حل ساده تریه ....

آشوبگر گفت...

فیلتر شدنت مبارک! واقعآ تبریک داره! همین یعنی اینکه مهمی! یعنی اینکه می ترسن ازت، یعنی خاری هستی تو چشمشون. پس تبریک می گم بهت. به نظر من این پست رو پاک کن و با یک لبخند ادامه بده با نوشته هایت. باشد نشانی از انگشت میانی ات در برابر چشمان کوته بین دشمنان من و توو ما...

مازیار گفت...

کجاهایی مرد ؟
ردیفی ؟!